esszlessz- a "feneketlen" kóstolóblog

Borról hitelesen, mégis lazán

TOM'S WORKSHOP - "Konyhafőnök" vendégséf a Placc Bisztróban

2017. július 07. 10:30 - Esszlessz

- sajtóközlemény

Július 8-9-én, Dános Tamás, alias TOM’S WORSHOP költözik a Bisztró konyhájába!

„17 éves korom óta forgom a budapesti vendéglátásban, főkent a bárpult volt az otthonom, ahol hajnalig ment a keverés-kavarás... Később bárok és lendületes szórakozóhelyek koncepcióit álmodtam meg, mindeközben a főzés is nagyon komolyan érdekelt. 2013-ban lehetőségem nyílt a Konyhafőnök első szériájában részt venni, ahol hatodik helyezést értem el. A döntőben Kiss Kálmán csapatát erősítve, győzelemre segíthettem Kálmit.

A műsort követő hónapokban sok magán jellegű estét adtam, ahol egy véletlen folytán, találkoztam egy Tv Paprikás producerrel. Ez a találka 5 évad leforgatásához vezetett, amelyek a mai napig futnak az adón. Mostanában gasztro konzulensként és privát séfként dolgozom. A jövőben szeretnék ezen a vonalon maradni, tanulni, képezni magam a kulinária világában, és egyszer majd egy saját helyet ápolgatni és fejlesztgetni.” – mutatkozik be Tamás.

 img_0587.JPG

TOM’S WORKSHOP menü a hétvégére

  • Céklák, sárgabarack, kecskesajt, kacsamellel, kovászos kenyérrel
  • Camembertes, körtés frittata
  • Görögdinnye saláta fetával, hagymákkal és mentával
  • Kovászos uborka leves, sertés pörccel
  • Nyári lecsó, kolbásszal és tojással
  • Fokhagymás csirkemáj, bajor burgonyasalátával
  • Máktorta, eper, levendulás krém

 

Irány a tihanyi Placc Bisztró!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása